.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت نماینده قم از آیات هاشمی و استادی

مخبر کمیسیون اصل نود در مجلس شورای اسلامی ضمن مثبت ارزیابی کردن راهکارهای ارائه شده از سوی هاشمی رفسنجانی برای حل مسائل جاری در کشور ، خطبه های نماز جمعه وی را در این خصوص آرامش بخش خواند .

علی بنایی تریبون نمازجمعه را محل ارائه پیشنهادات برای افزایش اعتماد عمومی به شمار آورد و تصریح کرد: خطبه های هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه هفته گذشته تهران به آرامش در جامعه کمک نموده است.

بنایی به فرازهایی از خطبه های هاشمی مبنی بر تجلیل از حضور 85 درصدی مردم پای صندوقهای رای وموضع گرفتن در برابر استکبار و... اشاره نمود وگفت : در مجموع با توجه به شرایط روز وفضای نمازجمعه، هاشمی خطبه های خوب وقابل تاملی را ایراد نمود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ممکن است قانون اساسی برای عده ای خوشایند و برای عده ای دیگر ناخوشایند باشد به جامع بودن قانون در همه موارد اشاره کرد .

وی رفتن پرونده انتخابات به مجمع تشخیص مصلحت نظام را برای بررسی بیشتر تنها درصورت صلاحدید رهبر انقلاب ممکن دانست.

بنایی با تاکید بر توانایی ائمه جماعات در ارائه پیشنهادات برای حل مسائل مختلف ، گفت: به هر حال هر کسی در جامعه نظری دارد که بر این اساس نیزهمه ائمه جماعات نیز می توانند هزاران پیشنهاد را برای حل مسائل مختلف ارائه نمایند.

این عضوکمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به خطبه های آیت الله استادی در نماز جمعه چند هفته گذشته قم ، عنوان کرد: آیت الله استادی خطبه ای را برای تظلم خواهی واینکه کدام دادگاه صلاحیت رسیدگی به شکایتی مبنی بر بدون مجوز راهپیمایی کردن برخی از روحانیون را دارد، ایراد کرد که به هیچ وجه نمی توان گفت این خطیب نماز جمعه اشتباه کرده است./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.